Darmowa Dostawa - od 250zł

Jak złożyć reklamację?

Sami pływamy i wiemy jak bardzo wszystkim zależy aby nie tracić czasu na wodzie, szczególnie w przypadku awarii sprzętu! Od czasu zgłoszenia reklamacji nasz producent ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, niemniej postaramy się skontaktować z Państwem już w ciągu 3-4 dni. Niestety w niektórych przypadkach, szczególnie w środku sezonu czekamy nieco dłużej na odpowiedź, na co niestety nie mamy wpływu.

Jak najlepiej zgłosić reklamację?

Najlepiej przesłać mailem następujące rzeczy:
  1. Opisać sytuację, w której doszło do uszkodzenia sprzętu.
  2. Przesłać zdjęcie ze zbliżeniem uszkodzenia oraz drugie zdjęcie z większej perspektywy.
  3. Przesłać zdjęcie numeru seryjnego (jeśli jest).
  4. Przesłać dowód zakupu, np. paragon.
Aby rozpatrzyć reklamację wystarczą nam na początku tylko informacje przesłane mailem, po czym może nam być potrzebny produkt do oględzin. Jeżeli reklamacja zostanie wstępnie uznana będziemy prosili o przesłanie produktu celem jego weryfikacji a następnie producent zdecyduje czy produkt zostanie naprawiony czy będzie wymagał wymiany.

 

Adres do wysyłki produktów:
Prosurf Paweł Giżowski
Ul.Solec 81b lok.A-66
00-382 Warszawa
Polska
tel.: +48 510 070 090
e-mail: sklep@kingofwake.pl

NASZE SKLEPY

KINGOFWAKE ŁÓDŹ

Central Wake Park
ul.Wygody 4 Głowno
tel.+48 510 070 090

KINGOFWAKE WARSZAWA HQ

ul.Solec 81b lok.A66
CH Arkada
tel.+48 510 070 090

KINGOFWAKE BRWINÓW

Wakefamily Brwinów
ul.Błońska 37 Brwinów
tel.+48 510 070 090